HR & Administrative opgaver

Fleksible konsulentydelser og support til Danmarks Erhvervsliv

Vi kender det godt. Vi har brug for en ekstra hånd til at hjælpe til med nogle basale men nødvendige opgaver. Opgaver, der af den ene eller anden årsag er blevet udskudt, nedprioriteret, eller der er mangel på tid og medarbejdere. Måske kræver dit projekt mere ressourcetilknytning end først antaget, eller du har en medarbejder, der er blevet uarbejdsdygtig for en periode.

Da jeg både er ingeniør, rekrutteringsekspert, projektleder og et struktureret procesmenneske, så kan jeg - med mit flair for processer, systemer og struktur hurtigt give dig den hjælpende hånd, du behøver!

Det kan være på timebasis eller få dage om ugen i en længere periode.

Opgaverne kan være mangeartede og stikke i flere retninger. Her er nogle eksempler:

HR relaterede opgaver

  • Udforme stillingsopslag
  • Hjælp til ansættelsessamtaler
  • Udforme processer og skabeloner
  • Andre delopgaver til ansættelser og rekruttering
  • Skrive personalehåndbog
  • Opsætning af MUS samtaler og dertilhørende skabeloner
  • Almindelig dokumenthåndtering og hjælp
  • Administrative opgaver

  • Opdateringer og opfølgning på diverse årshjul
  • Gennemførsel og implementering af projekter
  • Gennemlæsning eller udformning af dokumenter
  • Opfølgning af medarbejderundersøgelser
  • Håndtering af dokumenter og bilag og tjeklister
  • Hjælp til diverse ”Ryd op i kaos” opgaver.
  • Har du en opgave, der falder lidt udenfor ovenstående kategorier, så lad os drøfte det.